Wednesday, August 28, 2013

*

Wednesday, August 28, 2013

Мислех си
"има нещо наистина привлекателно в това
как върха на Вселената ме докосва, когато се събудиш до мен
и всяка една звезда се пръсва на милион такива;
как понякога искам да умра с теб
и това би бил най-хубавия начин за умиране;
как кокалчетата на пръстите ни пукат заедно от дългото ръко-стискане
и харесваме едни и същи песни(защото това е перфектно);
очите ти са толкова красиви(мамка му),
когато са мокри и кървясало червени от морската вода,
когато са присвити и сънени сутрин;
и как спиш свит на кълбо, в което затваряш целия ми свят за една нощ;
колко прекрасно е да ядем лимонов сладкиш
за закуска, обяд и вечеря,
защото го направихме сами предишната вечер;
и как рошиш косата ми и ме измъкваш винаги, когато пропастта се отваря под краката ми;
караш 10 км след полунощ и ме чакаш, заради някое тъжно човече;
прибираш ме под крилата си и ме прегръщаш насън;
как бих избрала теб пред всеки,
защото в съня си бълнуваш как ме обичаш най-много от всички, които обичаш,
а аз стоя на този пиадестал и съм сигурна, че никога няма да си купя куп котки, сред които да умра "щастлива";
защото с теб ще живеем вечно."


...но не исках да протакам и ти казах само "Благодаря ти, че те има"

No comments:

Post a Comment

*Vita me constituit poeta © 2014